MV.zp.ua

Інформація для студентів факультету журналістики

Калькулятор расчета пеноблоков смотрите на этом ресурсе
Все о каркасном доме можно найти здесь http://stroidom-shop.ru
Как снять комнату в коммунальной квартире смотрите тут comintour.net

Журналістика скріншотів

 

Останнім часом набирає популярності так звана "журналістика скріншотів". Так називають журналістські матеріали, ілюстраціями до яких слугують знімки екрану, зроблені переважно на сайтах соціальних мереж.

 Власне сам текст такого матеріалу - це замітка, огляд, або онлайн-репортаж, рідше інші жанри.

 

Правила, яких варто дотримуватись при створенні таких матеріалів:

1. Скріншот покликаний слугувати додатковим аргументом до сказаного в тексті, тому його слід розташовувати відразу після слів, яких він стосується. 

2. Не зловживати скріншотами - у більшості випадків достатньо одного-двох; чим більше скріншотів, тим більше має бути основного тексту.

3. Необхідно пам'ятати, що повідомлення у соцмережах не мають сили офіційних заяв, навіть якщо пишуть люди, які в житті працюють на високих посадах! Тому якщо йдеться про серйозні речі, які можуть викликати заворушення в суспільстві, необхідно попереджати читачів вашого матеріалу про відсутність офіційного підтвердження інформації (або здобути таке підтвердження).

4. Дописи в соцмережах часто носять надто приватний характер, люди не замислюються над тим, що може трапитись у результаті подальшого поширення опублікованої ними інформації. Зате журналісти мусять професійно оцінювати наслідки. Намагайтесь дотримуватись професійної етики і культури, навіть найнеприємніших осіб не слід "змішувати з багном"; зберігайте повагу і до аудиторії, якій необов'язково показувати нецензурщину або знімки, які надто вражають психіку.

5. Якщо ви вирішили використати скріншот як ілюстрацію до власного матеріалу, робіть його самі, не беріть готові скріншоти з чужих публікацій, ретельно перевіряйте достовірність інформації. В Інтернеті "гуляє" багато фейків, зокрема підробних скріншотів, сторінки в соцмережах також можуть бути фейковими, будьте обережні!

 

Приклади публікацій в інтернет-ЗМІ:

http://www.itv.com/news/2016-01-08/stunning-images-of-snowy-owl-captured-by-traffic-camera/

http://24tv.ua/masshtabna_avariya_u_lvovi_sered_postrazhdalih__nemovlya_n633423

http://24tv.ua/u_krimu_povniy_armagedon___u_sotsmerezhah_pokazali_yak_zaraz_zhive_pivostriv_n633307

http://www.theguardian.com/books/2016/jan/08/petition-terry-pratchett-element-octarine-discworld-colour-of-magic?CMP=fb_a-science_b-gdnscience

http://gazeta.ua/articles/science/_ukrayinskij-proekt-potrapiv-do-dvadcyatki-najbilsh-garyachih-startapiv-svitu/661355

http://www.epravda.com.ua/news/2015/06/9/545979/

http://ain.ua/2015/12/04/619869

http://ain.ua/2015/12/03/619453